2009. november 22.

Kellemes nap


Mivel elhatároztam, hogy ezt a tegnapi napot, Istennek szentelem (nem vagyok adventista):P de nagyon jó volt látni, mennyire körül vesz Isten magával a barátaim által. Kellemes beszélgetés után Anitával, sikerült megosztanunk egymással az imatémáinkat, jó volt és köszönőm neki.
Az AWANA nagyon áldott alkalom volt, Diószegen, a találkozás a gyerekekkel egy sajnálatot ébresztett bennem, mert nem vagyok már ott. Jó volt nosztalgiázni.Alex, Gyuszi, Gyöngyike, Andrea, Kitti, George, voltak azok akik miatt ezt éreztem...ufff majdnem elfelejtettem a két apróságot: Tamáskát és Attilát.


Az volt a vágyam, hogy valami plusszal jőjjek haza. Ime egy story: Biharon kiáltam stoppolni, egy 35 percet vártam, semmi, egy kocsi sem ált meg, majd akartam a buszhoz menni, de az már hamarabb indult.Kezdtem aggódni, majd megállt egy kocsi és kiszált valaki, utánam jőtt. Olivérék voltak, s igy elhoztak Somlyóig. tegnap épp gondoltam rá, mert Olivér nap volt, de nem gondoltam hogy még találkozunk.





Örültem annak, hogy találkoztunk ujra a csajok, ime egy kép a régi, legjobb barátnőimmel:






Nincsenek megjegyzések: