2009. augusztus 18.

Törekedjetek a szeretetre...

Ismeretlenbe indulva. Igy nevezhettem el a múlt hétvégét, mivel soha nem jártam azokon a helyeken, és azt sem tudtuk hogy mi vár ránk, hogyha megérkezünk Kalotaszentkirályra.
Megérkezésünk után, kellemesen csalódtunk, mivel barátok, beszélgetések, kirándulás, pihenés szép táj, vártak arra hogy kibontakozzanak előttünk, s tegyék a hétvégünket áldottá.
Péntek este, áldott beszélgetés alakult ki, mikor jobban megismerhettük egymást, ami folytatódott szombat reggel, imádkozzással.
Bedobtak a szervezők egy kérdést: " Hogyan tőrhetünk ki a hétköznapok szörkességéből?" Ezen gondolkozhattunk, s rájöttem hogy igen is van miből kitőrjek, a monotonból... Ezt a kérdést alkalmaznom kell életem mindegyik területére, a kapcsolatomban Istennel, önmagammal, Ottóval, baratnőimmel, családommal, gyülekezetemmel, munkahelyemmel.
Nem feltétlenül valami újat szeretnék kitalálni, vagy beavatni, hanem inkább értekelni és örömöt lelni mindenben amit csinálok.
Ajándékba kaptunk jó időt, igy elmehettünk kirándulni a Reketyei vizeséshez(Cascada Valul Miresii) és a Bélesi tóhoz. Vagány tájak, áfonya hozta meg a kedvünket az egész naphoz.
Örültem hogy kint lehettem azokkal az emberekkel akiket szeretek.
Egész nap ez volt bennem hogy törekedjek a szeretetre, akarjak szeretni annak ellenére hogy nem értem miért viselkednek igy az emberek, s probáljak szeretni még akkor is hogyha nem is ismerem.
Péter család vendégszeretete csodálatra méltó, és örülök annak hogy ők is hozzátettek egy jó adaggal, hogy jól érezhessük magunkat náluk.
Összegezve, a hétvégénk felülmúlta az elképzeléseinket. Legyen ez gyümölcsőző az életünkben.

Nincsenek megjegyzések: