2010. január 5.

Batorsag eve!

Boldog Új Évet kivánok mindenkinek. Új Év reggelén elneveztem ez évemet: Bátorság évjének Mindabból amit Isten velem megértett, tudom hogy erre lesz szükségem ebben az évben. Bátorság megálni az elhatározásaink, dőntéseink mellett,amellett amit Isten kijelent nekünk. Bátorság megérteni és tenni mindazt amit a mi Atyánk szeretné látni a mi életünkben.
Mondtam épp Ottónak, hogy annyira másképp indult ez az év, szeretnék bátor lenni. Az ünnepek alatt, annyira éreztem Isten kezét, hogy valósággal könyörül rajtam, s tisztogat. Nehéz év előtt állok, sok minden változni fog, de szeretnék változni az Istennel való kapcsolatban is, akarok bátran menni Hozzá és beszélni Vele.
Az oviban amugy már tapasztalom is, hogy a támadásokban is legyek bátor, s áljak ki a gyerkőcők mellett. Amugy hétfőn két ellentétes érzés volt bennem, hiány érzet, amiatt hogy elment Ottó, de öröm, hogy láthattam a gyerekeket. Olyan drágák, jobban tudnak beszélni, nem sejpitenek.. de mindemellett, mégis jó volt az az idő amikor együtt lehettünk. Legyünk bátrak ebben az évben, mindenki értse meg miben és hol.

Nincsenek megjegyzések: