2010. január 5.

nincs

Na vegre van egy kis idom irogatni!!!!!!!!

       Erdekesen kezdodott  el az Uj Evem, egyreszrol mert egy erdekes tarsasagban szivesztereztunk, egy kicsit ismertem oket,de nagyjabbol nem! A masik dolog pedig az hogy egy egesz hetett toltottem a baratnomnel, ezt nagyon szerettem, ertem mar szegeny Adamot mert volt szuksege Evara.
Volt egy eloadas sziveszter ejszakajan,  ez nagyon gondolkadoba ejtett. A temat sem titkolom , a tervezesrol volt szo, es ez nagyon elgondolkoztatott. Feltettem magamnak a kerdest, hogy vajom mire lehet tervezni? A lelkiekrol volt inkabb szo, Bibliaolvasas, imadkozas, kulonbozo szolgalatok...... De vajon ugy mint ember milyen terveim lennenek? Es agaszto volt szamomra! A lanykeresen es a menyegzon kivul! Hova tervezek, mibol tervezek? Allasom nincs,  az egyetem, ugy/ahogy,  es egyre kilatastalanabb az   allaslehetoseg. 
Nem tudom menjek-e kulfoldre dolgozni, azt mondjak hogy nekem nem alkalmas! Nekem mi lenne alkalmas?
 Ilyen gondolatok kozt megszolitott Isten : Tervez velem!!!!
Olyan sokmindent nem ertek,  de ennek ellenere szeretnek Istennel tervezni!
          Tervezunk mind  Istennel!!!!!!!!!!
                                                     OTTO

Nincsenek megjegyzések: