2010. március 15.

Válaszom: a szeretet.

Csodálom Istenben, hogy mindig tudja mi aktuális nekem, mi az ami foglalkoztat és ebben tanácsot ad. A múlt héten úgz éreztem, hogy nagyon igazságtalanul bánt velem egy közeli személy. Rosszul esett és haragudtam. Most már sajnálom, mert tudom, hogy nem ez kellett volna legyen a helyes reakcióm.  Emberi természetem arra inditott, hogy bosszút áljak és hogy megmondjam neki a magamét. Kérdésként ott volt bennem: "miért viselkedik valaki ilyen piszokul?" Még jó, hogy eltudtam hallgatni.

A tegnap reggel, Isten a Dávid életét tárta elém, amiből megértettem a választ erre a konfliktusra: a szeretet. Dávidnak lehetősége lett volna megölni Sault, de tudta mi az amit Isten rábizott, és az nem a Saul meggyilkolása volt.Isten nem bizta rám, hogy elitéljem azt aki rosszul bánik velem, de vajon azt ránk bizta hogy másról rossz hirt terjesszek? Átértékelödött bennem, mennyire cselekszem azt amit Ő rám bizott? Gyarló vagyok, de milyen jó, hogy van egy Mindentudó Istenem, aki átlátja mindezeket.  Nehéz lesz (mert sokszor makacs vagyok) de a válaszom az iránt a személy felé a szeretet. Gyakorolni akarom ezt a héten.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon régen olvastam valahol egy olyasmit, hogy ilyen esetekben az érzéseinket lehetetlen változtatni, de a tetteinknek tudunk "parancsolni". Tegyek úgy vele, mintha szeretném az illetőt! Az Úr adjon ehhez erőt neked is, nekem is! (Gyöngyi)